1999 Toyota Starlet (Solida) for sale - 4x100!

Shoutbox

Shout, shout. Let it all out. MX5's is what we're all about.
wannabe: Well done that man! :D Dec 22, 2019 21:47:27 GMT
howardb66: That’s proper man maths. Dec 23, 2019 17:35:46 GMT
FFS Corders: Was working fine until we bought two dailies, then realised we can modify those too Dec 23, 2019 21:47:33 GMT
wannabe: And so the slipper slope gets steeper ;) Dec 24, 2019 0:50:33 GMT
V6: This is why I'm not buying another 5 as a cheap daily... avoid the upgrade bug / expense! A daily can remain standard. Dec 24, 2019 13:56:24 GMT
wannabe: Happy Christmas y'all :) Dec 25, 2019 17:25:13 GMT
atlex: merry new years eve all. may you all be fettling happily. Dec 31, 2019 11:33:09 GMT
wannabe: Welcome to 2020! Jan 1, 2020 10:54:47 GMT
Zed.: and you're welcome to it (rofl) Jan 1, 2020 11:27:37 GMT
V6: 2020 - Perfect Clarity. The year much is revealed Jan 1, 2020 11:37:34 GMT
Zed.: skint again (zzz) Jan 8, 2020 16:28:58 GMT
JamesMk3: Rear left wheel bearing replaced. What a saga. Can now hear noise coming from front right, and alignment is completely knackered. FML. >:D :'( x_x Jan 14, 2020 15:04:32 GMT
wannabe: I've had both front bearings replaced on the missus' car over the past few months and it's STILL making a droning noise... lol. Need to check if the mechanic actually replaced the correct one the second time I took it in!! Jan 15, 2020 11:10:07 GMT
FFS Corders: Are the wheels straight? Buckles can cause a drone Jan 15, 2020 11:41:07 GMT
wannabe: Hmmm... That's an interesting idea... no wheel wobble on the missus' car, which I would have thought was a strong indicator of being out-of-round, but I guess they could be bent side-to-side..?? Jan 15, 2020 14:34:13 GMT
howardb66: Tyre wear? www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1386835 Jan 16, 2020 12:02:57 GMT
wannabe: Ooooh, interesting - thanks, Howard. I'll have to get the tyres swapped round to see if it makes a difference! I will be most annoyed if it is tyres, seeing as they are only a few months old... Jan 17, 2020 1:08:22 GMT
howardb66: If it is the tyres, don’t chuck them away, try getting them shaved. Jan 17, 2020 12:04:28 GMT
wannabe: That sounds pervy :P haha. Jan 18, 2020 18:27:11 GMT
fizbne: More build thread updating wow. Jan 22, 2020 14:24:03 GMT